سفارش تبلیغ
صبا ویژن

با سلام

همانطور که همه در جریان هستید قرار بود برای یکشنبه ای که پیش رو داریم کلاس مبانی خبر دکتر شریفی در شبکه العالم برگزار شود، الحمدلله هماهنگی های لازم به لطف زحمات خانم همة صورت گرفت. برای حضور بهتر در این بازدید چند نکته لازم به ذکر هست که خواهش دارم با دقت مطالعه بفرمایید:

1- طبق هماهنگی های انجام شده با تمام اساتید درس های روز یکشنبه و همچنین هماهنگی با دانشگاه، إن شاء الله همگی به اتفاق راس ساعت 2:45 دقیقه به همراه دکتر شریفی به سمت ساختمان صدا و سیما حرکت خواهیم کرد. وسیله ایاب و ذهاب با دانشگاه هماهنگ شده و در ساعت مقرر در اختیار قرار خواهد گرفت إن شاء الله.

2- با توجه به اینکه ورود هر گونه وسیله ذخیره اطلاعات از جمله لپ تاپ و فلش مموری و سی دی و امثالهم ممنوع می باشد لذا خواهش دارم بچه هایی که روز یکشنبه برای درس مدیریت تبلیغات و مبانی خبر ارائه دارند با هم هماهنگی های لازم را انجام داده و یک نفر زحمت آوردن لپ تاپ برای ارائه های روز یکشنبه را به عهده بگیرد تا معطلی کمتری برای ورود به سازمان داشته باشیم.

3- حتما کارت دانشجویی خود را برای ورود به ساختمان صدا و سیما همراه داشته باشید. برای اطمینان بیشتر کارت ملی خود را هم بیاورید.

4- اگر فرد یا افرادی تمایل به آمدن با وسیله شخصی خود دارند لطفا حتما اینجا اعلام بفرمایند! با توجه به اینکه برای ورود به ساختمان صدا و سیما نباید لپ تاپ و امثالهم همراه خود داشته باشیم و خود سازمان نیز جایی برای امانت این وسایل ندارد، لپ تاپ و دستگاه های ذخیرساز اطلاعات را در این ماشین شخصی قرار خواهیم داد. در غیر اینصورت محل دیگری حوالی سازمان، برای قرار دادن لپ تاپ و ... را مدنظر داریم که نیاز به هماهنگی قبلی دارد.

5- کلاس دکتر عقیلی یکشنبه آینده استثنائا راس ساعت 1 برگزار خواهد شد. به استاد نیز اطلاع داده شده است. از بچه ها اگر شخصی با آقای زنگنه که در کلاس استاد شرکت می کنند در ارتباط هست به ایشان هم اطلاع بدهد اگرنه با آموزش دانشکده برای این موضوع هماهنگ کنیم.

در پایان اگر سوال یا موردی هست که باید گفته شود بفرمایید.

_____________________________________

بعدنوشت : بازدید متاسفانه به دلیل عدم توافق حراست کل سازمان لغو شد ...






تاریخ : چهارشنبه 93/1/27 | 11:49 صبح | نویسنده : سلمانی زاده | نظرات ()
.: Weblog Themes By BlackSkin :.